5 می , 2021

▫️روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه 1400، روز روانشناس و مشاور به میزبانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره برگزار و با استقبال جمع گسترده ای از متخصصان و دانشجویان این حوزه مواجه شد.

▫️به گزارش سایک نیوز، این برنامه در بخش های مختلفی برگزار شد که در طی آن و در بخش تقدیر از فعالان این عرصه، از برگزارکنندگان پروژه های ملی خدمت رسان در دوران کرونا که در طی این 14 ماه اخیر خدمات خوبی را به کادر درمان و مبتلایان به کرونا ارائه کردند، تقدیر شد. در همین راستا، از پروژه “مقابله با سندرم اضطراب کرونا و سوگ کرونا ” که توسط موسسه آموزش عالی مدت و با تلاش های آقای دکتر محمدعلی بشارت ( با هدف تربیت و آموزش روان شناسان و مشاوران ) آغاز شده و هم چنان در حال انجام است، یاد شده و جناب آقای دکتر محمد حاتمی ریاست محترم سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، از زحمات جناب آقای دکتر محمدعلی بشارت، استاد دانشگاه تهران و عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و از جناب آقای سید مجتبی باقری نایب رییس هیات مدیره موسسه آموزش عالی مدت بابت اجرای طرح ملی درمان اضطراب، استرس و سوگ ناشی از کرونا تشکر کردند.

▫️در ادامه از آقای سید مجتبی باقری، نایب رییس موسسه آموزش عالی مدت دعوت به عمل آمد به ایراد سخنرانی بپردازند. آقای باقری، در ابتدای سخنان خود از تلاش شبانه روزی، جهادگونه و بدون هیچ گونه چشمداشت روانشناسانی که با مدیریت جناب آقای دکتر محمدعلی بشارت با رویکرد PTC به اجرای طرح ملی رایگان درمان اضطراب، استرس و سوگ ناشی از کرونا طی 14 ماه گذشته، تشکر ویژه به عمل آوردند و افزودند زبان از بیان بزرگی خدمات این عزیزان ناتوان می باشد.

▫️ایشان از جناب آقای دکتر حاتمی که تلاش های حرفه ای انجام گرفته در این طرح را مد نظر قرار داده و همواره مشوق انجام این طرح ملی بوده اند و همچنین از جناب آقای دکتر سیدمالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی و سرکار خانم دکتر زینب نصیری مدیر اداره سلامت شهرداری تهران به دلیل همکاری با این طرح ملی صمیمانه تشکر کردند.

▫️همچنین از اساتید برجسته کشور در حوزه تخصصی و آموزش کارگاهی روانشناسی و مشاوره که طی یک دهه با موسسه آموزش عالی روان شناسی حرفه ای مدت همکاری داشته اند قدردانی کردند.

▫️آقای باقری، در پایان، دانشجویان موسسه مدت را که از سراسر کشور گرد هم آمده و باعث به وجود آمدن خانواده بزرگ مدت شده اند، سرمایه ی اصلی مدت دانسته و از ایشان تقدیر و تشکر ویژه بعمل آوردند.

[foogallery id=”9118″]

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *