- نقش واسطه ای باورهای شناختی در ارتباط بین عوامل فردی و سازمانی با پذیرش فناوری اطلاعات
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p1-fa
- رابطه تصور فرد از خدا با رفتارهای وسواسی- اجباری در دانشجویان
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p3-fa
- تأثیر سبک های تفکر بر الگوهای ابراز و مهار خشم در دانشجویان
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p5-fa
- اثربخشی آموزش گروهی برنامه افزایش مهار تهای مقابله زوج ها بر کیفیت ارتباط زوج های ناسازگار
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p7-fa
- مقایسه وضعیت استحکام خانواده در خانواده های نظامی و غیرنظامی
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p9-fa
- مقایسه کارکردهای اجرایی در بیماران غیربالینی وسواسی – اجباری بدون نشانه های افسردگی با افراد سالم
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p11-fa
- ارتباط افسردگی و اضطراب با الگوی سه عاملی شخصیت اسکیزوتایپی
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p13-fa
- تأثیر آموزش آگاهی واج شناسی بر کاهش خطاهای املایی دانش آموزان دارای اختلال نوشتن
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p15-fa
- بررسی عملکرد بیماران سرطانی مبتلا به PTSD در تکالیف حافظه شرح حال
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p17-fa
- اثربخشی بازی درمان گری بر ارتقای رفتار اجتماعی مثبت کودکان پیش دبستانی
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p19-fa
- بررسی سبک های شوخ طبعی به عنوان تعدی ل کننده های ارتباط میان پنج عامل شخصیتی و سلامت عمومی
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p21-fa
- ساختار عاملی و ویژگی های روا نسنجی مقیاس دشواری در نظم بخشی هیجانی
Journal of Behavioral Sciences-v6n1p23-fa