روند ثبت نام در سایت و ساخت نام کاربری:

 

  1. در منوی بالای صفحه سایت modat.ac.ir قسمت کارگاه های آموزشی روی گزینه کارگاه های در حال ثبت نام کلیک کنید.

 

روی نام دوره مورد نظر کلیک بفرمایید.

  1. در صورتی که قبلا نام کاربری و رمز عبور ساخته اید از قسمت ورود اعضا آن را وارد کرده و گزینه ورود  را بزنید. در غیر این صورت گزینه عضویت در سایت را کلیک بفرمایید.                                                                                                                                                            
  2. در صفحه ثبت نام پر کردن تمام موارد الزامی می باشد. در صورتی که بعد از پر کردن تمام موارد و زدن گزینه ثبت نام هیچ اتفاقی نیفتاد یا پیغام خطا داد, موارد زیر را چک بفرمایید.
  • همه گزینه ها پر شده باشد. (به صورت اتوماتیک بالای صفحه *پر کردن تمام موارد الزامی است نوشته شده است.)
  • نام کاربری و رمز عبور: باید انتخاب نام کاربری و رمز عبور به انتخاب خود شما می باشد اما باید انگلیسی یا عدد بوده و هیچگونه نقطه, علامت, فاصله یا خطی بین آنها نباشد. میتوانید کدملی خود را به عنوان نام کاربری انتخاب نمایید.
  • رمز عبور شما باید 6 حرف یا بیشتر باشد.
  • حجم عکس: حجم عکس های شما باید هر کدام کمتر از 1مگابایت باشد. برای کم کردن حجم عکس ها (عکس را از طریق تلگرام برای یکی از دوستان خود ارسال کرده و مجدد عکس را سیو نمایید. تلگرام به صورت خودکار حجم عکس را کم میکند یا از طریق برنامه paint که در همه کامپیوتر ها نصب هست عکس را باز کرده و گزینه resize را زده و درصد 100 را به مقدار کمتر یعنی بین 50 تا 80 تغییر دهید.)
  • مدرک تحصیلی :در صورتی که آخرین مدرک تحصیلی خود را ندارید و با توجه به اینکه دانشجویان تمامی مقاطع نیز می توانند در کارگاه ها شرکت کنند در نتیجه در قسمت مدارک تحصیلی میتوانید کارت دانشجویی یا صورتجلسه دفاع از پایان نامه خود را ضمیمه نمایید. دقت کنید که مدرک تحصیلی شما حتما باید مرتبط باشد.
  • عکس پرسنلی شما باید واضح و بدون هیچ قسمت اضافه ای باشد.مانند عکس زیر و برای بانوان داشتن حجاب اسلامی در عکس الزامی است.3

 

  1. گزینه ثبت نام را کلیک کنید و منتظر بمانید تا بین 1 الی 24 ساعت آینده نام کاربری شما تایید شود.
  2. بعد از تایید نام کاربری ایمیل و اس ام اس تایید برای شما فرستاده میشود و میتوانید از طریق آن وارد سایت شوید. تا اینجا شما تنها نام کاربری و رمز عبور ساخته اید و برای شرکت در کارگاه باید ثبت نام اصلی خود را انجام دهید.

ثبت نام کارگاه

  1. در قسمت بالای صفحه سایت modat.ac.ir سمت راست روی گزینه کارگاه های آموزشی کلیک کنید.
  2. کلیه اطلاعات مربوط به کارگاه (زمان کارگاه, ظرفیت کارگاه وهتل, امکان تخفیف و …) را از طریق  کارگاه های در حال ثبت نام مطالعه نموده و روی نام دوره کلیک کنید.
  3. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و گزینه ورود را بزنید.
  4. کلیه گزینه های مربوط به ثبت نام و پذیرش آیین نامه و قرارداد و ثبت هدیه و ناهار را پس از مطالعه کلیک کرده و وارد صفحه بانک شوید. (انتخاب یا رزرو هتل نیز در همین روند می باشد)
  5. اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را وارد کرده و حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را کلیک نمایید. تا از صفحه پرداخت بانک به سایت موسسه برگردید. در غیر این صورت ثبت نام شما قطعی نشده است.
  6. برای اطمینان از تایید ثبت نام خود روی گزینه پروفایل من کلیک کرده و کارگاه های ثبت نامی خود را چک بفرمایید.

رزرو (درصورت تکمیل ظرفیت)

در صورتی که دوره ای ظرفیت ثبت نامی آن تکمیل شده باشد در قسمت کارگاه های آموزشی در صفحه کارگاه های در حال ثبت نام جدول مربوط به این دوره قرمز شده و ظرفیت باقی مانده 0 می باشد. جلوی اسم دوره کلمه رزرو به رنگ آبی نوشته شده است.

در صورتی که موفق به ثبت نام در این دوره نشده اید و ظرفیت تکمیل شده است می توانید روی کلمه رزرو کلیک کرده و نام خود را ثبت نمایید. در صورتی که تا 72 ساعت قبل از شروع دوره کسی از ثبت نام خود انصراف دهد به شما و تمام افرادی که در لیست رزرو قرار دارند پیامکی ارسال خواهد شد تا جهت رزرو مجدد به سایت مراجعه نمایید. اولویت با افرادی است که دوره را زودتر ثبت نام نمایند.