27 فوریه , 2017

2️⃣اطلاعیه شماره 2 موسسه آموزش عالی مدت در خصوص طرح ملی مربیگری مهارت های ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان

بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به استقبال چشمگیر متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی طرح ملی مربیگری مهارت های ازدواج و خانواده و مطابق هماهنگی های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان در خصوص اولویت متقاضیان صاحب تخصص حرفه ای، از تاریخ اعلام این اطلاعیه،
🔻صرفا متقاضیان متاهل دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره🔻امکان ثبت نام در این دوره ها را خواهند داشت.
متقاضیان حائز شرایط لازم است ضمن ورود به سایت موسسه آموزش عالی مدت به آدرس modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت” (بنر سمت راست سایت) در سایت موسسه ثبت نام نمایند. این گروه از متقاضیان می بایست به هنگام تکمیل پروفایل کاربری علاوه بر تمام مدارک مورد نیاز، تصویر پروانه اشتغال تخصصی خود را که از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره دریافت نموده اند در قسمت “فایل های تکمیلی” بارگذاری نمایند تا در زمان بررسی پروفایل، مجوز شرکت در دوره های “مربیگری مهارت های ازدواج” برای ایشان فعال شود. در صورت تکمیل صحیح پروفایل کاربری و بارگذاری تمام موارد مورد نیاز، طی 24 ساعت کاری پروفایل کاربری تایید شده و از طریق ایمیل و نیز پیامک (در صورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی خواهد شد و این متقاضیان امکان ثبت نام آنلاین در دوره های اعلام شده “مربیگری مهارت های ازدواج” را از روی سایت موسسه خواهند داشت.

🔴متقاضیان حائز شرایطی که قبل از تاریخ صدور این اطلاعیه اقدام به تشکیل پروفایل کاربری بر روی وبسایت موسسه نموده اند در صورتی که در همان زمان تشکیل پروفایل، پروانه اشتغال تخصصی خود را در قسمت فایل های تکمیلی بارگذاری نموده اند لازم است طی تماس با موسسه به شماره 42920-021 و اعلام مشخصات، درخواست صدور مجوز ثبت نام در دوره را نمایند و در غیر اینصورت می توانند پس از ورود به پروفایل شخصی خود و بارگذاری و یا جایگزین نمودن پروانه اشتغال تخصصی در قسمت فایل های تکمیلی با موسسه تماس بگیرند.

📢📢متقاضیانی که حائز شرایط نمی باشند می توانند ضمن ورود به سایت موسسه آموزش عالی مدت به آدرس modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت” (بنر سمت راست سایت) در سایت موسسه اقدام به ایجاد پروفایل کاربری نمایند. در صورت تکمیل صحیح پروفایل و بارگذاری تمام موارد مورد نیاز، طی 24 ساعت کاری پروفایل کاربری تایید شده و از طریق ایمیل و نیز پیامک (درصورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی شده و متقاضیان امکان رزرو آنلاین در دوره “رزرو مربیگری مهارت های ازدواج” را بر روی سایت موسسه خواهند داشت. در صورت اختصاص سهمیه جدید و یا تغییر شرایط ثبت نام به این دسته از متقاضیان جهت ثبت نام در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

⛔️تذکر بسیار مهم: با توجه به رایگان بودن دوره اکیدا متذکر می شود فقط در صورتی که از امکان حضور خود در دوره مطمئن می باشید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. در صورت ثبت نام و عدم حضور (بدون در نظر گرفتن علت عدم حضور) حق شرکت مجدد در دوره های مشابه آتی از فرد سلب خواهد شد.
@modat02142920

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

نظرات كاربران

  1. راضیه پهلوانی گفت:

    در طرح ملی مهارتهای ازدواج ثبت نام کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *