28 آوریل , 2017

اطلاعیه شرکت در کارگاه زوج درمانگری رفتاری سیستمی – تحلیلی با تدریس دکتر محمدعلی بشارت

 

قابل توجه کلیه افرادی که قبلا در کارگاه “سه روزه ی درمان رفتاری سیستمی – تحلیلی اختلال های اضطرابی، وسواسی و نشانه های بدنی” با تدریس دکتر محمدعلی بشارت شرکت داشته اند:


چنانچه داوطلب حضور در کارگاه و دوره های آموزشی دکتر محمدعلی بشارت هستید، توجه داشته باشید که کارگاه سه روزه ی زوج درمانگری رفتاری
سیستمی – تحلیلی با تدریس ایشان، طی چند روز گذشته در برنامه ی موسسه به صورت ویژه گنجانده شده است.

هدف از تعریف این دوره خارج از چارت سالیانه ی دوره ها، پیش نیاز بودن این کارگاه برای حضور در برنامه تخصصی تربیت زوج درمانگر رفتاری- سیستمی- تحلیلی ایشان می باشد. ( اطلاعات برنامه تخصصی تربیت زوج درمانگر را می توانید از لینک دوره ۶ الی ۱۲ ماهه فلوشیپ زوج درمانی ملاحظه نمایید. )

از آنجا که تا آبان ماه سال جاری کارگاه سه روزه زوج درمانگری دیگری با تدریس ایشان برگزار نخواهد شد و شروع دوره های تخصصی بلند مدت زوج درمانگری ایشان تا قبل از این تاریخ می باشد، چنانچه مایل به حضور در دوره های تخصصی ایشان هستید هم اکنون و پیش از تکمیل ظرفیت این کارگاه، از طریق لینک ثبت نام در کارگاه 3 روزه زوج درمانگری دکتر محمدعلی بشارت، ثبت نام خود را نهایی کنید.

در نظر داشته باشید که ثبت نام در دوره 3 روزه زوج درمانگری رفتاری سیستمی – تحلیلی صرفا برای افرادی امکان پذیر است که قبلا کارگاه 3 روزه ی درمان رفتاری سیستمی – تحلیلی اختلال های اضطرابی وسواسی و نشانه های بدن را گذرانده اند.

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *