16 مارس , 2017

🔴اطلاعیه شماره 4 موسسه آموزش عالی مدت در خصوص اتمام اجرای طرح ملی تربیت مربی مهارت های ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان

بدین وسیله به اطلاع می رساند طرح ملی مربیگری مهارت های ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان که از یکم اسفند سال جاری آغاز شده بود پس از آموزش بیش از 2500 متخصص در کل کشور در تاریخ 25 اسفند به پایان رسید.

اجرا و اتمام این طرح سراسری در مدت زمان 25 روز مرهون تلاش ها و همکاری های تنگاتنگ و شبانه روزی مسئولین محترم وزرات ورزش و جوانان در معاونت محترم ساماندهی امور جوانان، دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده و نیز ادارات ورزش و جوانان استان ها می باشد.

همچنین سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و شوراهای استانی این سازمان و نیز اداره مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران و استان های کشور در هماهنگی نیروهای متخصص تحت پوشش خود جهت شرکت در دوره های آموزشی این طرح، نهایت همکاری را داشتند.

موسسه آموزش عالی مدت بدین وسیله از همکاری فشرده و بسیار ارزشمند این همکاران ارجمند نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام می نماید.

⭕️به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که امکان شرکت در دوره ها را پیدا نکردند و در دوره “رزرو مربیگری مهارت های ازدواج” بر روی وبسایت موسسه ثبت نام نموده اند می رساند گزارشی از متقاضیانی که دوره را رزرو نموده اند به وزارت ورزش و جوانان ارائه خواهد شد تا حسب تصمیم وزارت در این خصوص اقدام شود.

⛔️تذکر بسیار مهم: با توجه به تماس ها و پی گیری های مکرر، بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که دوره “رزرو مربیگری مهارت های ازدواج” به تاریخ 95/12/30 را ثبت نام نموده اند می رساند این دوره صرفا برای رزرو در نظر گرفته شده و بدیهی است در این تاریخ که مصادف با روز تحویل سال نو می باشد موسسه تعطیل بوده و دوره ای برگزار نخواهد شد.

@modat02142920

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *