11 مارس , 2017

اطلاعیه شماره 3 موسسه آموزش عالی مدت در خصوص طرح ملی تربیت مربی مهارت های ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان

بدین وسیله به اطلاع می رساند بنابر هماهنگی های انجام شده ظرفیت محدودی به متقاضیانی که قبلا دوره مربیگری مهارت های ازدواج را رزرو نموده اند اختصاص داده شده است. این دسته از متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت موسسه آموزش عالی مدت به آدرس modat.ac.ir نسبت به ثبت نام در دوره هایی که به صورت محدود و طی هفته جاری برگزار خواهد شد اقدام نمایند.

تذکر : با توجه به تماس ها و پی گیری های مکرر متقاضیانی که دوره “رزرو مربیگری مهارت های ازدواج” به تاریخ 95/12/30 را ثبت نام نموده اند به اطلاع می رساند این تاریخ به عنوان یک تاریخ فرضی برای رزرو دوره در نظر گرفته شده و بدیهی است در این تاریخ که مصادف با روز تحویل سال نو می باشد موسسه تعطیل بوده و دوره ای برگزار نخواهد شد. متقاضیانی که این دوره را رزرو نموده اند مطابق توضیحات فوق می توانند نسبت به ثبت نام قطعی در دوره های هفته جاری اقدام نمایند.

⛔️تذکر بسیار مهم: با توجه به رایگان بودن دوره اکیدا متذکر می شود فقط در صورتی که از امکان حضور خود در دوره مطمئن می باشید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. در صورت ثبت نام و عدم حضور (بدون در نظر گرفتن علت عدم حضور) حق شرکت مجدد در دوره های مشابه آتی از فرد سلب خواهد شد.
@modat02142920

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *