16 فوریه , 2017

🔷🔷اطلاعیه شماره ١ موسسه آموزش عالی مدت درخصوص کلیات و فرایند اجرایی طرح ملی”مربیگری مهارتهای ازدواج و خانواده” معاونت ساماندهی جوانان وزرات ورزش و جوانان

بدینوسیله باطلاع میرساند طرح ملی تربیت مربی مهارتهای ازدواج و خانواده معاونت ساماندهی وزارت ورزش و جوانان در فاصله زمانی 95/11/30 الی 95/12/19 در قالب کارگاه های آموزشی یکروزه بصورت سراسری و رایگان اجرا خواهد شد. در این طرح به شرکت کنندگان مدرک مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و وزرات علوم،تحقیقات و فناوری اعطا شده و این افراد مجاز به تدریس در دوره های آتی مهارتهای ازدواج و خانواده “ویژه عموم” وزارت ورزش و جوانان خواهند شد.
براساس هماهنگی های انجام شده،تفاهم نامه های منعقد شده و توافقات صورت گرفته،متخصصان تحت پوشش مراکز ذیل جهت شرکت در این دوره ها در اولویت میباشند:

✅وزرات ورزش و جوانان: (مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده و مراکز خدمات مشاوره ای تحت پوشش)
پیرو مکاتبات دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، این مراکز در صورت تمایل به شرکت در این دوره ها میتوانند حداکثر 3نفر از همکاران محترم مرکز را طی معرفی نامه ای روی سربرگ مرکز به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه،تصویر کارت ملی و تصویر عکس پرسنلی افراد معرفی شده حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 95/11/27 به آدرس edu@modat.ac.ir ایمیل نمایید. بدیهی است به سبب محدودیت زمانی پس از این تاریخ امکان بررسی موارد ارسالی وجود نداشته و سهمیه اختصاص داده شده به اولویت های بعد واگذار خواهد شد.
تاییدیه دریافت ایمیل این مراکز طی ساعات اداری حداکثر تا 3 ساعت کاری پس از ارسال ایمیل حاوی معرفینامه و … ارسال شده و اطلاع رسانی های بعدی درخصوص تاریخ و محل برگزاری کارگاه و… توسط موسسه آموزش عالی مدت انجام خواهد شد.
خواهشمند است در صورتی که تاییدیه دریافت ایمیل را طبق توضیحات فوق دریافت ننمودید پس از بررسی کامل فولدرهای Junk ، Spam و… ضمن تماس با شماره 42920-021 مورد را پیگیری نمایید.

✅سازمان نظام روان شناسی و مشاوره: (اعضای سازمان دارای کارت عضویت با تاریخ معتبر)
اعضای محترم سازمان نظام روان شناسی و مشاوره که دارای کارت عضویت با تاریخ معتبر می باشند لازم است ضمن ورود به سایت موسسه آموزش عالی مدت به آدرس modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت” (بنر سمت راست سایت) در سایت موسسه ثبت نام نمایند. این گروه از متقاضیان می بایست به هنگام تکمیل پروفایل کاربری علاوه بر تمام مدارک مورد نیاز، تصویر کارت عضویت با تاریخ معتبر سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را در قسمت “فایل های تکمیلی” بارگذاری نمایند تا در زمان بررسی پروفایل، مجوز شرکت در دوره های “مربیگری مهارت های ازدواج” برای ایشان فعال شود. در صورت تکمیل صحیح پروفایل کاربری و بارگزاری تمام موارد مورد نیاز،طی 24 ساعت کاری پروفایل کاربری تایید شده و از طریق ایمیل و نیز پیامک (در صورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی شده و امکان ثبت نام آنلاین در دوره های اعلام شده “مربیگری مهارت های ازدواج” را از روی سایت موسسه خواهند داشت.
✅وزارت آموزش و پرورش(مشاوران و مدرسان آموزش خانواده صرفا از طريق هماهنگي با اداره مشاوره اداره كل آموزش و پرورش استانها)
تمامی هماهنگی ها و ثبت نام های این گروه از متقاضیان طی بخشنامه ها و اطلاع رسانی های داخلی از طریق اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان ها انجام شده و خواهشمند است صرفا از این طریق پیگیری و اقدام نمایند.
✅موسسه آموزش عالی مدت (اعضای موسسه)
کلیه دانش آموختگان رشته های روانشناسی و مشاوره (تمامی گرایش ها) که از تاریخ 93/2/19 الی 95/11/27 دارای پروفایل تایید شده در وبسایت موسسه میباشند امکان ثبت نام آنلاین در دوره های اعلام شده “مربیگری مهارت های ازدواج” را از روی سایت موسسه خواهند داشت.
📢📢متقاضیانی که مشمول هیچیک از موارد ذکر شده نمی باشند میتوانند ضمن ورود به سایت موسسه آموزش عالی مدت به آدرس modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت”(بنر سمت راست سایت) در سایت موسسه اقدام به ایجاد پروفایل کاربری نمایند.در صورت تکمیل صحیح پروفایل و بارگذاری تمام موارد مورد نیاز،طی 24 ساعت کاری پروفایل کاربری تایید شده و از طریق ایمیل و نیز پیامک (درصورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی شده و متقاضیان امکان رزرو آنلاین در دوره “رزرو مربیگری مهارت های ازدواج” را از روی سایت موسسه خواهند داشت.
🔴🔴تذکر بسیار مهم:
با توجه به رایگان بودن دوره اکیدا متذکر میشود فقط در صورتی که از امکان حضور خود در دوره مطمئن می باشید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. در صورت ثبت نام و عدم حضور(بدون در نظر گرفتن علت عدم حضور) حق شرکت مجدد در دوره های مشابه آتی از فرد سلب خواهد شد.

لینک کانال تلگرام

@modat02142920

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *