10 اکتبر , 2016

این دوره از تاریخ 21 تیر ۱۳۹5 آغاز و در تاریخ 19 مهر ۱۳۹۵ به پایان رسید.

دوره روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور جمعی از متخصصین روانشناسی و مشاوره توسط آقای دکتر ابوالفضل محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دوره جامع رفتاردرمانی شناختی با هدف مهارت آموزی بر اساس تازه ترین یافته ها در علم و کاربالینی ارایه میشود. این دوره بر مبنای مکانیسمهای فراتشخیصی اختلالهای هیجانی و شخصیت طراحی شده و مهارتهای درمانی به صورت منسجم و یکپارچه تمرین میشود. مبانی نظری بر اساس اصول رویکردهای رفتاری، شناختی، فراشناختی و رویکردهای مبتنی بر پذیرش و ذهن آگاهی ارایه میشود. فنون درمان نیز بر گرفته از فنون تایید شده تجربی است و با ملاحظات فرهنگی ارایه میشود. دوره مهارت آموزی رفتاردرمانی شناختی بر اساس آزمونهای استاندارد بصورت دورهای مورد ارزیابی قرار میگیرد.

در ذیل تصویر مربوط به برگزاری این کارگاه آموزشی بارگذاری شده است. علاقه مندان می توانند آنها را مشاهده کنند. در برخی از عکس ها شرکت کنندگان در حال انجام تمرین های عملی مرتبط با محتوای آموزشی کارگاه می باشند.

لازم به ذکر است ظرفیت  سومین دوره درمان شناختی رفتاری 100 ساعته در حال برگزاری و چهارمین دوره تکمیل ظرفیت شده و از 26 مهر ماه آغاز خواهد شد. پنجمین دوره کامل درمان شناختی رفتاری 100 ساعته با 50% تخفیف از 4 بهمن آغاز خواهد شد. ثبت نام این دوره تا 21 آذر در سایت موسسه امکان پذیر می باشد.

[foogallery id=”4222″]

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *