7 ژوئن , 2016

دوره جامع رفتاردرمانی شناختی با هدف مهارت آموزی بر اساس تازه ترین یافته ها در علم و کاربالینی ارایه میشود. این دوره بر مبنای مکانیسمهای فراتشخیصی اختلالهای هیجانی و شخصیت طراحی شده و مهارتهای درمانی به صورت منسجم و یکپارچه تمرین میشود. مبانی نظری بر اساس اصول رویکردهای رفتاری، شناختی، فراشناختی و رویکردهای مبتنی بر پذیرش و ذهن آگاهی ارایه میشود. فنون درمان نیز بر گرفته از فنون تایید شده تجربی است و با ملاحظات فرهنگی ارایه میشود. دوره مهارت آموزی رفتاردرمانی شناختی بر اساس آزمونهای استاندارد بصورت دورهای مورد ارزیابی قرار میگیرد.

این دوره از تاریخ 26 بهمن 1394 آغاز و در تاریخ 10 خرداد 1395 به پایان رسید.

دوره روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 با حضور جمعی از متخصصین روانشناسی و مشاوره توسط آقای دکتر ابوالفضل محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در ذیل تصویر مربوط به برگزاری این کارگاه آموزشی بارگذاری شده است. علاقه مندان می توانند آنها را مشاهده کنند. در برخی از عکس ها شرکت کنندگان در حال انجام تمرین های عملی مرتبط با محتوای آموزشی کارگاه می باشند

[foogallery id=”3790″]

 

به درخواست افرادی که نتوانسته بودند به دلیل محدودیت در ظرفیت این دوره را ثبت نام کنند دومین سری از دوره کامل 100 ساعت درمان شناختی رفتاری  روی سایت تعریف شده و علاقمندان می توانند دوره را شرکت نمایند. جهت اطلاع از سیلابس دوره به این قسمت  مراجعه نمایید.

 

photo_2016-06-07_17-14-55

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

نظرات كاربران

  1. شهرام گفت:

    سلام. آیا فایل صوتی این کارگاه را برای فوش ارائه می کنید؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *