23 آگوست , 2015

کارگاه فنون مشاوره و روان درمانی در تاریخ 30 و 31 مرداد ماه توسط جناب آقای دکتر بهمنی -دکترای تخصصی مشاوره و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران- با حضور جمعی از روانشناسان و مشاوران به مدت 16 ساعت در موسسه آموزش عالی مدت برگزار شد.

فنون مشاوره و روان درمانی , مجموعه قوانین نظری و عملی شیوه‌های انجام مشاوره به طور موفقیت‌آمیز را شامل میشود. برای ایجاد یک رابطه درمانی مشاور لازم است با فنون مشاوره آشنایی کافی و عملی داشته باشد تا بتوانداز طریق یک رابطه مشاوره ای صحیح با مراجع به اتحاد درمانی در جلسه رواندرمانی دست یابد. او باید بداند جلسه مشاوره را چگونه آغاز كند، چگونه جلسه مشاوره را استمرار ببخشد و چگونه آنرا خاتمه دهد.در این دوره دانشجویان با اصول و فنون ، بایدها و نبایدها در مشاوره و رواندرمانی به شیوه عملی و تئوری آشنا می شوند.

در این کارگاه به بررسی مفاهیم و تعریف مشاوره, مراحل آمادگی مشاور شدن و پیش شرطهای مشاوره , مهارتهای عمومی, مهارتهای اساسی و پیشرفته, کاربرد عملی مهارتهای پیشرفته, مقاومت و راهبردهای مقابله با آن و ایفای نقش پرداخته شد.

جهت آگاهی از اطلاعات کلیه کارگاه ها می توانید لینک سیلابس دوره های در حال ثبت نام را کلیک کنید.

در ذیل آلبوم مربوط به کارگاه مذکور بارگذاری شده است، علاقمندان می توانند آن را مشاهده کنند. در برخی از عکس ها شرکت کنندگان در حال انجام تمرین مربوط به کارگاه و ایفای نقش می باشند.

[foogallery id=”2925″]

جهت دریافت کلیه اطلاعات مرتبط با کارگاه ها، ایمیل خود را به همراه عبارت MOD به شماره 100042920 پیامک کنید.

نمونه پیامک ارسالی: nasiri@yahoo.com – MOD

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *