10 آگوست , 2015

در تاریخ 15 و 16 مرداد ماه کارگاه زوج درمانی براساس ارتقا روابط همسران (ارتباط بین فردی و چگونگی مدیریت خشم) توسط سرکار خانم دکتر منصوره السادات صادقی – عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی – با حضور تعدادی از روانشناسان, مشاوران و همکاران حوزه روانشناسی در موسسه آموزش عالی مدت برگزار شد.

زوج های زیادی در پی درمان می باشند. بسیاری از زوجین مهارتهای اساسی ارتباطی را نمی دانند و همین مساله منجر به تعارض بین زوجین شده است. یکی از 5 علت اصلی طلاق در همه کشورها نیز فقدان مهارتهای ارتباطی است. غنی سازی روابط زوجین براساس این مهارتها پیشرفت اساسی و خوبی برای حل تعارضات می باشد: رابطه اثربخش با همسر، مدیریت خشم خودم و چگونگی واکنش به خشم همسرم، مهارت حل تعارض و چگونگی تعامل با خانواده همسر از جمله مهارت هایی هستند که در آموزش های این دوره قرار داشتند.

در این کارگاه در روز اول به بررسی موانع ارتباطی زوجین و تکنیک ها و روش های بهبود روابط و تقویت مهارتهای ارتباطی بین فردی پرداخته شد و در روز دوم مبحث مدیریت خشم مطرح شد و راهکار ها و تکنیک های کنترل و مدیریت خشم در راستای ارتقا روابط همسران ارائه شد و در قسمت های کارگاه به ایفای نقش و کار عملی در حیطه مسائل مطرح شد.

 

شرکت کنندگان در انتها تمایل خود را به ادامه مباحث حل تعارض و چگونگی تعامل با خانواده همسر در هفته آینده ابراز کردند.

جهت آگاهی از اطلاعات کلیه کارگاه ها می توانید لینک سیلابس دوره های در حال ثبت نام را کلیک کنید.

در ذیل آلبوم مربوط به کارگاه مذکور بارگذاری شده است، علاقمندان می توانند آن را مشاهده کنند. در برخی از عکس ها شرکت کنندگان در حال انجام تمرین مربوط به کارگاه می باشند.

[foogallery id=”2857″]

جهت دریافت کلیه اطلاعات مرتبط با کارگاه ها، ایمیل خود را به همراه عبارت MOD به شماره 100042920 پیامک کنید.

نمونه پیامک ارسالی: nasiri@yahoo.com – MOD

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *