5 جولای , 2015

پایان کارگاه روان درمانگری وجودی با تدریس آقای دکتر بهمن بهمنی (دکترای تخصصي مشاوره از دانشگاه علامه طباطبا ئی) در روز 12 تیر ماه 1394 انجام شد.

به طور کلی، مراجعینی که مشکلات خود را به عنوان چالش‌های زندگی مطرح می‌کنند تا نشانه‌های آسیب‌شناسی و مراجعینی که به افزایش خودآگاهی و آزمودن خود علاقه دارند از مشاوره وجودی بیشترین بهره را خواهند برد. این رویکرد برای مراجعینی که علاقه‌مند به جست‌و‌جوی معنا و اکتشافات فلسفی به صورت عمیق هستند، مناسب خواهد بود. این رویکرد برای کسانی که در تلاش‌ند ایدئولوژی شخصی خودشان را روشن سازند یا آنهایی که با مصیبت بزرگ یا تغییر مواجه هستند، مناسب خواهد بود. برخی درمانگران وجودی پیشنهاد می‌کنند که این رویکرد برای افرادی که حس می‌کنند روی لبه‌ی تیغ راه می‌روند چون بیماری لاعلاج یا کسانی که قصد خودکشی دارند یا شاید آنهایی که مرحله‌ی جدیدی را در زندگی خود شروع کرده‌اند، مناسب باشد.

مراجعینی که تمایل چندانی به آزمودن و اکتشاف فرضیات و ایده‌های شخصی خود ندارند یا اشخاصی که دوست دارند سریعاَ از برخی نشانه‌های روان شناختی رهایی یابند- همانند افرادی که دوست دارند از مشاور خود تشخیص و توصیه دریافت کنند- احتمالاَمشاوره وجودی برایشان مناسب نخواهد بود.

این کارگاه با حضور متخصصین حوزه روانشناسی، مشاوران و پزشکان در  تاریخ 5 و 12 تیر ماه ۱۳۹۴ ،برگزار شد.

در ذیل آلبوم مربوط به کارگاه مذکور بارگذاری شده است، علاقمندان می توانند آن را مشاهده کنند. در برخی از عکس ها شرکت کنندگان در حال انجام تمرین مربوط به کارگاه می باشند.

[foogallery id=”2786″]

جهت دریافت کلیه اطلاعات مرتبط با کارگاه ها، ایمیل خود را به همراه عبارت MOD به شماره 100042920 پیامک کنید.

نمونه پیامک ارسالی: nasiri@yahoo.com – MOD

telegram-chanel
اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

نظرات كاربران

  1. ندا گفت:

    التقاطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *