استرس می تواند یک واکنش به یک شرایط زودگذر – مثل گیر کردن در یک ترافیک-باشد. یا اینکه استرس می تواندبرای مدتی طولانی تداوم یابد اگر شما با مشکلات ارتباطی، مرگ همسر و یا دیگر موقعیت های جدی مواجه باشید. استرس خطرناک می شود وقتی که در توانایی شما در برقراری یک زندگی نرمال طی مدت طولانی تداخل ایجاد کند. شما ممکن است احساس خستگی کنید، قادر به تمرکز نباشید و یا تحریک پذیر شوید. استرس می تواند به سلامت جسمی شما نیز صدمه بزند.

برگرفته از “ذهن / بدن: استرس” 

                                                                                       

استرس در آمریکا: آیا نوجوانان عادات استرس بزرگسالان را می گیرند؟

استرس ۲۰۱۳ در بررسی آمریکا™نشان می دهد بسیاری از نوجوانان آمریکایی تجربه استرس را در سطوح ناسالم گزارش می کنند، به نظر می رسد تکنیک های مدیریت استرس شان نامشخص است و علائم استرس در اعداد را تجربه می کنند که آینه تجارب بزرگسالان است.

                                                                                       

آنچه شما می توانید انجام دهید

شش افسانه در مورد استرس

باطل کردن و تکذیب کردن افسانه ها در مورد استرس می تواند در درک مشکلات به ما کمک کند – و سپس اقدام به رسیدگی  و تعدیل آنها کنیم.

جدول راهنمای استرس

APA راهنمایی هایی در مورد چگونگی و نحوه مدیریت استرس تان ارائه می دهد.

مدیریت استرس خود در دوران سخت اقتصادی

از این راهنمایی ها برای کمک به مقابله با استرس در مورد پول و اقتصاد استفاده کنید.